Om al onze leden goed te goed informeren over uiteenlopende zaken worden er naast nieuwsberichten op onze website ook updates verstuurd per e-mail.

Helaas komt het voor dat leden deze berichten niet ontvangen, mogelijk omdat er in onze database een verkeerd of verouderd e-mailadres staat vermeld.

Heb jij als speler, ouder of verzorger over het afgelopen half jaar of langer geen e-mails ontvangen via een @twentebuzzards adres dan is het mogelijk dat jouw e-mailadres in onze database dus niet up-to-date is.

Dit kan worden aangepast door via de contactpagina een e-mail te sturen naar de ledenadministratie. Geef je naam + achternaam en correcte of nieuwe e-mailadres door zodat wij dat kunnen aanpassen.

LET OP: het e-mailadres dat aan een basketball.nl app account is gekoppeld is niet per definitie ook het adres dat in onze database staat.

Ben je op de app ingelogd en kun je jouw privacy instellingen aanpassen dan komen de adressen overeen en zou je de e-mails vanuit de club gewoon moeten ontvangen (mits het e-mailadres actief word beheerd).

Ben je op basketball.nl alleen toeschouwer en heb je geen recht om privacy instellingen te wijzigen dan komen je baskball.nl app en het e-mailadres waaronder je bij de club geregistreerd staat niet overeen. Wil je dit laten wijzigen neem dan contact op met de ledenadministratie.